Відкритий урок з географії України
«ПІДКОРЕННЯ ВЕРШИН»
в 8 Б класі на тему:
«Рельєф.
Геологічна будова. Корисні копалини. Внутрішні води»
Залік з географії України
Тема:
«Рельєф. Геологічна будова. Корисні копалини.
Внутрішні води»
Залік з географії України
Тема:
«Рельєф. Геологічна будова. Корисні копалини.
Внутрішні води»
Внутрішні води»
Назва теми
|
Кількість балів
|
1.Термінологія
й поняття
|
|
1.Назвати крайні точки
України. Довжину сухопутних та морських кордонів.Протяжність з заходу на
схід, з півночі на південь у км., градусах.
|
4
|
2.Дати визначення :
рельєф,платформа, тектоніка, терикони, корисні копалини, родовища,бассейн
корисних копалин , сель, оповзень.
|
4
|
3.Річка, витік, дельта, річна
долина, басейн річки, режим річки, повінь, паводок, межень, меліорація, водні ресурси.
|
4
|
2.Пояснення явищ
та процесів
|
|
1.На які групи поділяються
корисні копалини. Навести приклад.
|
2
|
2.Який зв’язок між
тектонічними структурами та корисними
копалинами? Приклад.
|
2
|
3.Де використовують нерудні
корисні копалини?
|
2
|
4.Які умови утворення кам’яного
вугілля?
|
1
|
5.Що означає «заощадливо» використовувати корисні
копалини?
|
2
|
6.Коли виникають оповзні?
|
1
|
7.Назвати райони
розповсюдження селів в Україні?
|
1
|
8.Які способи боротьби з
ерозією?
|
1
|
3.Робота з тематичними картами (Атлас, фізична карта)
|
|
1.Показати гори України:
1.1.
Говерла(2061 м.)
1.2.
Роман-Кош(1545 м.)
1.3.
Ай-Петрі(1234 м.)
1.4.
Берда(515 м.)
1.5.
Камула(471 м.)
1.6. Вапнярка(460
м.)
1.7.
Рахівські гори
1.8. Могила
Мечетна(367 м.)
1.9. Могила Бельмак(324
м.)
|
6
|
2. Яка форма рельєфу (її назва)
знаходиться на сході України на кордонах Луганської та Донецької областей?
|
3
|
3. Які форми рельєфу
відповідають Українському щиту? Назвати та показати.
|
3
|
4.Знання номенклатури та робота з тематичними
картами (тектонічна карта с.8-9 атлас)
|
|
1.Які тектонічні структури
виділяють в Україні в кордонах
Східно-Європейської платформи?
|
5
|
2.Яка тектонічна структура
відповідає Донецькому кряжу?
|
2
|
3. З яких структур складена
Карпатська складчата система?
|
2
|
4. Перелічити платформи теиіторії України.
|
3
|
5.Знання номенклатури та робота
з тематичними картами
(карта «Корисні копалини» ст. 12-13
атласу)
|
|
1. Показати та назвати основні нафтогазоносні райони.
|
2
|
2. Де на Україні видобувають марганцеві руди?
|
3
|
3. До якої групи корисних копалин належать граніти і де їх видобувають в Україні?
|
3
|
4. Назвати й показати родовища:
а)калійної
солі;
б) кам’яної
солі;
в)залізної
руди ;
г)золота;
д)бурого
вугілля;
|
4
|
6.Знання номенклатури із теми
«Внутрішні води»
(фізична карта ст.
6-7 атласу)
|
|
1. Назвати та показати праві притоки Дніпра.
|
2
|
2. Назвати та показати головні річки України.
|
2
|
3. Показати найбільше за площею озеро України.
|
1
|
4. Показати найглибше озеро України.
|
1
|
5. Показати найбільше прісне озеро України та солоне.
|
1
|
6. Які водосховища побудовані на Дніпрі в кордонах України
|
2
|
7.Показатии найбільше за площею водосховище Дніпра.
|
1
|
8.Назвати та показати канали:
а)Сіверський
Донець-Донбас;
б)Дніпро-Донбас;
в)Дніпро-Кривий
Ріг.
|
2
|
7. Робота з тематичними картами (підземні
води ст. 16 атласу)
|
|
1.Назвати та показати основні курорти на базі лікувальних
мінеральних вод.
|
2
|
2. Назвати та показати основні Артезіанські басейни.
|
3
|
3. Які бувають річки за характером течії? Як це
можна визначити?
|
2
|
4.Яке переважне живлення річок України? Чому?
|
1
|
5.Які переважні на території України озерні котловини за походженням?
Приклад?
|
1
|
6.Чому озера бувають солоні та прісні?
|
1
|
7.Як використовуються внутрішні води в господарській
діяльності людини?
|
2
|
Залік з фізичної географії України
Тема: «Рельєф. Геологічна будова.
Корисні копалини.
Внутрішні води»
Клас ____ Прізвищє,ім’я учня ___________________________________
Дата_______
+ правильні відповіді - немає відповіді
№
п/п
|
Номер питання
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Підсумкова
оцінка
|
Підпис перевіряючого учня
|
|
Кількість балів за питання
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
2
|
1
|
1
|
8
|
|||
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
-
|
+
|
+
|
|||||
1.
|
Термінологія та поняття
|
4
|
4
|
4
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|||
2.
|
Пояснення географічних явищ та
процесів
|
2
|
2
|
2
|
1
|
2
|
1
|
1
|
1
|
|||
3.
|
3.Робота з тематичними картами
(Атлас, фізична карта)
|
6
|
3
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|||
4.
|
Знання номенклатури та робота з тематичними картами
(тектонічна карта)
|
5
|
2
|
2
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|||
5.
|
Знання номенклатури та робота з тематичними картами
(карта «Корисні копалини»)
|
2
|
3
|
3
|
4
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|||
6.
|
Знання номенклатури із теми «Внутрішні води»
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
2
|
1
|
2
|
|||
7.
|
Робота з тематичними картами (підземні води)
|
2
|
3
|
2
|
1
|
1
|
1
|
2
|
-
|
|||
Оцінка вчителя_____
Комментариев нет:
Отправить комментарий